Languages

You are here

Theory of Media and Mass Communication

Media Capital and Its Structure

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Methodology of Qualitative Analysis of Twitter Discussions

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Citizen Journalism Capabilities in Social Media in Addressing Social Challenges

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Resource Paradigm and Intangible Capital in Media

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Objective vs Real: Critical Remarks on the Concept of Objective Journalism

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

The  Forecast of Changes in State Regulation of Russian Media

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Mechanisms of Interactive Media Functioning in the Area of Socio-Political Issues

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Fake in the Practice of Electronic Media: Validation Criteria

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

For citation: Ilchenko S.N. (2016) Feyk v praktike elektronnykh SMI: kriterii dostovernosti [Fake in the practice of electronic media: validation criteria]. Mediaskop 4. Available at: http://www.mediascope.ru/2237

 

Truthfulness, Objectivity and Humanism in the Perception of Journalists Representing Various Media

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Historical Fact and Specificity of Editor's Work with It

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

For citation: Dyachenko D.V. (2016) Ponyatie istoricheskogo fakta i spetsifika redaktorskoy raboty s nim [Historical Fact and Specificity of Editor's Work with It]. Mediaskop 3. Available at: http://mediascope.ru/node/2148

 

Pages

Subscribe to RSS - Theory of Media and Mass Communication