Languages

You are here

Media Economics

On the Issue of Remuneration in the Sphere of Soviet Print Media during the Period of the New Economic Policy (by the Archive Data from Russian State Archive of Socio-Political History)

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Media Consumption as a Key to New Digital Strategies in Media

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

On Budgeting of the Soviet Press in the New Economic Policy Period

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

For citation: Babyuk M.I. (2016) K voprosu o byudzhetnykh kharakteristikakh sovetskoy pechati perioda NEPa [On Budgeting of the Soviet Press in the New Economic Policy Period]. Mediaskop 1. Available at: http://www.mediascope.ru/?q=node/2077

Foreign Media Companies on Russia’s Print Media Market in 1987−2014: Developmental Tendencies

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Статистика медиаиндустрии России: проблемы отраслевой идентификации и учета

Научные исследования: 

Statistics on Russian media industry: problems of identification and statistical analysis within the industry

Индустрия социальных медиа: возможности и сложности создания (на примере США)

Научные исследования: 

Social Media Industry: Potentials and Elaborations of Formation (US Cases)

Регулярный менеджмент: к вопросу о содержании термина

Научные исследования: 

Regular management: meaning of the term

 

Рынок деловых СМИ как фактор модернизации современной России

Научные исследования: 

The market of business press as a modernization factor of contemporary Russia

Корпоративное управление на российском рынке СМИ

Научные исследования: 

Corporate Governance of Russian Media Firms

 

Бизнес-концепция масс-медиа: природа, содержание, стратегии реализации

Научные исследования: 

Business concepts of mass-media: origins, content, strategies of realization

 

Pages

Subscribe to RSS - Media Economics