Languages

You are here

Асмус Александра Васильевна

Медиабренд: типологические характеристики

Научные исследования: 

The media brand: typological characteristics

 

Асмус Александра Васильевна
аспирантка кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, aasmus@mail.ru

Alexandra V. Asmus
Doctoral student at the chair of economic journalism and advertising, Faculty of Journalism, Moscow State University, aasmus @mail.ru

 

Новые медиаплатформы

Научные исследования: 

New Mediaplatforms

 

Асмус Александра Васильевна
аспирантка кафедры экономической журналистики и рекламы факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, aasmus@mail.ru

Alexandra V. Asmus
Doctoral student at the chair of economic journalism and advertising, Faculty of Journalism, Moscow State University, aasmus @mail.ru

 

Subscribe to RSS - Асмус Александра Васильевна